Tips: Lily Lolo's Angelic (Ögonskugga/Highlighter)

Jag älskar mångsidiga produkter, och detta har blivit en favvis väldigt snabbt: Lily Lolo's transparenta och lite glittriga ögonskugga Angelic som går alldeles utmärkt att använda även som highlighter. Det är kanske inget jag rekommenderar att använda dagtid, för den är rätt så glittrig och känns lite "disco disco", haha.
Men den är himla käck! ca 130 spänn beroende på vart du köper den.


Nästan alla av Lily Lolo's ögonskuggor går att använda som annat än enbart ögonskugga. Exempelvis brukar jag använda deras brunaktiga ögonskuggor till ögonbrynen och som eyeliner.
De är väldigt pigmenterade också, så man behöver inte använda speciellt mycket. :)

Finns att köpa bl. a hos Eleven och Ellos.


Agnes:

Denna såg väldigt fin ut! Har annars inte fastnat för Lily Lolos skuggor, saknar lite champagne/gammelrosa skuggor i deras sortiment. Men jag älskar deras mineral foundation och beställde även lite andra grejer för bara någon dag sen, ska bli spännande att testa. På skugg-fronten tycker jag att Tikei har väldigt fina skuggor i massor av nyanser :)

2011-09-15 | 20:38:39
http://ekolicious.blogspot.com




»
»
»