Storleken har inte alltid betydelse!

Köpte nyligen detta set med miniborstar från märket EcoTools, som jag skrivit om i ett tidigare inlägg.

Vanligtvis tycker jag att mindre borstar är sämre av många olika anledningar, men dessa är verkligen kanon!
Har använt dem både till att applicera ögonskugga och till concealer. De är ganska hårda och täta, plus att de är väldigt smala så det är nog inte helt omöjligt att kunna applicera eyeliner med dem heller. Det har jag däremot inte provat för jag gillar att använda borstar med längre skaft till det.

Såhär ser setet ut. Det finns att köpa bland annat hos Ellos och Eleven.se
Priset varierar något, men ca 70-80 kr.

De är verkligen yttepyttesmå. La en normalstor tops bredvid så att ni kan jämföra.






Agnes:

Dom där har jag också. Tyckte om dom jätte mycket i början men efter att jag testade min blender borste är det den jag oftast använder :)

2011-09-22 | 13:07:07
http://ekolicious.blogspot.com
Sofie:

Ja, blenderborsten är kanonbra! :)

2011-09-22 | 13:17:36
http://lecapitan.blogg.se/




»
»
»